close

今年跟往年一樣,有個忙碌的過年期間,從小就已經習慣這種生活

總是在過年前忙的昏天暗地,心裡老是期待著能夠趕快休息

我雖然一樣希望可以快點結束忙碌的過年

但是就在回到家之後,卻感覺很空洞,整個人像是被掏空一樣

突然很想繼續忙下去,希望自己沒有時間去思考

卻還是無法抵擋情緒的低潮像海浪一樣襲來

怎麼會這麼空虛?

煩的要死...

 

我...討厭過年...

 

是因為妳離開了我嗎?

我想我現在已經比較可以認真把妳當作朋友來看

但是起伏的情緒我終究沒有辦法去壓抑

只能任由無預警的來襲

我沒有勇氣去對抗

也沒有力氣反抗

煩...

 

I realize the best part of love

Is the thinnest slice

That it don't come for much

But I'm not letting go

I believe this too much to believe in



So lift your eyes if you feel you can

Reach for a star and I'll show you a plan


I'd figure it out

What I needed was someone to show me



*You know you can't fool me

I'd been loving you too long

It started so easy

You want to carry on



#(Now I'm) Lost in love and I don't know much

Cause to thinking about

And felt out of touch

But I'm back on my feet

And eager to be what you wanted 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Aresu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()